Jag e en dålig bloggare!

Ja nu var det alldeses för länge sen sist. Har inte riktigt varit på blogghumör. Har inte gjort så mkt mer än varit på praktiken....vilket i och för sig är kul. I måndags var jag o fika hos Mia, Anders o barnen. Det va mysigt. I tisdags vaknade jag och fick den tråkiga nyheten att de bästa ställena i stan brunnit ner.....Fik@ o Hypnotiq.... Det gjorde mig riktigt ledsen o besviken....vad ska man nu se fram emot när helgen kommer. Riktigt tur att ingen kom till skade, men tänk allt jobb som krogägarna lagt ner på dessa ställen, och nu är det......borta...

Ska till Mia och fika imorgon kväll. Synd att inte Sandra är här....hon fyller ju imorgon... Ska besikta bilen på dan. Hoppas den går igenom. Fyllde i alla fall på luft i däcken idag....tror jag i alla fall....om jag gjorde rätt

Längtar till helgen. Då ska jag Jimmy, Syrran, F och barnen till mina släktingar i Gävle. Ska bli mysigt och skönt att komma från stan, även om det bara är för en helg.

Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback