Ibland...

...känns saker och ting så konstigt. Sitter här framför datorn fast jag borde sova och göra mig redo för min första dag på praktiken imorgon. Men som sagt istället sitter jag här....kryper i kroppen och funderar på allt och inget. Vill ha något att se fram emot. En resa, nånting....vill bara åka bort ett tag och ta kontroll över saker och ting. Ska i och för sig bli jättekul att börja praktiken imorgon, men känns lite läskigt oxå....hoppas att det går bra och att jag inte är allt för trött.

Hade en riktigt kul helg. Va ute både fredag och lördag, gillar verkligen nya stället. Det känns bara som om det var så länge sen jag hade nåt att se fram emot. Höstens trista väder gör inte saken bättre. Jag är i alla fall riktigt glad över människor jag har omkring mig.....uppskattar er såååååå mycket. Oj vilket deppigt inlägg, det va ju inte riktigt meningen. Önskar bara att jag blev lite pigg igen och fick tillbaka lite energi i kroppen, men då måste jag nog sluta med mina sena kvällar framför datorn ;)

Längtar till helgen, då ska jag och brudarna till Linköping och gå på girls night out, spännande. Sandra är här och hälsar på. Sååååå kul :) Har verkligen längtat. Vi va ute och gick en liten prommis förut. Sen drack vi kaffe, snacka skit och spela backgammon......Sandra vann.....men bara efter att hon på något mystiskt sätt bara råååååkade skuffa till spelplanen så alla brickor flög och vi fick börja om.....hmprf.....

God natt alla söta


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vadå jag fuskar aldrig!!! ;) Jag hade jätte mysigt, de var längesen, puss på dig!! Lycka till i dag på LIAn!!!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback