Jag verkligen älskar att ha kul

Gårdagen sa bara swoooosch så var den bort. Kul var det!!!! Började dagen med praktiken. Jag och S på praktiken åkte ner på stan för att snabbshoppa på lunchen hon skulle oxå bort på kvällen. Vi hade ca 20 minuter på oss att hitta nåt. Jag roffa åt mig två tunikor och S lite strumpor. Tyvärr hann jag inte prova och den ena tunikan va ingen snygg modell på så den får lämnas tillbaka idag...

Efter praktiken skjutsade jag A ner på stan innan jag åkte hem och tog en 10 minuters powernap. Sen var det dags att göra sig iordning för middag hos Beckis och Ladys night i Linköping. Verkligen skitgod mat och skitkul show. Det slutade lite tidigare än vi trodde så jag och Sandra hamnade på Hypnotiq tillslut, där träffade vi grabbarna grus. Nu ska jag ner på stan.

Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Heter inte stället typ Hypnotiq???

Postat av: Carro

Helt rätt har ändrat nu ;)

2007-10-27 @ 15:47:21

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback