Jaha...

...så var det fredag igen. Vad ska man hitta på idag då? Jag är sugen på att gå ut, men alla brudar jobbar....hmprf...får se om Jimmy e sugen på att hitta på nåt skoj. Efter skolan hopppas jag på att hinna fika med mamsen, papsen, syrrebyrran och Bella o Lovisa. Det beror på om jag kan sluta lite tidigare. Hoppas det i alla fall, känns typ som jag redan är klar för idag. Det är lite mysigt med våra fredagsfikor tycker jag. Vi försöker träffas på Huldas de fredagar vi kan och ha lite fikmys. Om jag inte kan gå idag så blir det nog inte på väldigt länge eftersom jag har praktik från och med måndag och ända till februari....så då blir det nog inga tidiga fredagar :(

Puss på er alla hoppas att helgen blir suuuuuuper!!!

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback