Hej och hå dagen har rullat på

Har hunnit massor idag känns det som. Började dagen med en sovmorgon till nästan kl 11....skönt och välbehövligt. Sen fixade jag lite här hemma innan jag stack till D och såg till att hon hade allt hon behövde. Passade på att fika med henne oxå. Efter det styrde jag raka vägen till morfar och pratade en timme och lämnade lite saker han behövde plus lite gott fikabröd. När kl närmade sig halvfem hämtade jag upp Irene och sen tog vi en kaffe på Huldas. Jag hade bett henne hjälpa mig med idéer till en skoluppgift och vi spånade fram massor med bra idéer. Tack Irene! Efter fikat snurrade vi på stan en liten stund innan jag åkte hem......och Irene jag fick ingen böter.....

Väl hemma så ringde moster A från Gävle. Kul att prata det var länge sen. Hon e himla mysig min moster. Nu på kvällen var det lite Nintendo wii spelande med Johan, Niclas, Timpa och Jimmy och efter det tittade vi på Heros.

Just nu tittar jag på nån talangshow från Amerika som går på 4 an, riktigt kul faktiskt. En del är skitduktiga...och andra rent av mest bara knäppa och konstiga faktiskt...

Hoppas det blir bra väder imorgon, tänkte att jag skulle ge mig ut och fota det jag och Irene kom fram till idag...och sen får vi se vad som händer mer imorgon.

Puss

Kommentarer
Postat av: Kitty

Låter som en bra dag det! Kollade på den där talang i går, rätt kul! Kram

2007-09-20 @ 00:23:03

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback