Igår

Hade massor att göra men ingen ork....men skam den som ger sig. Pallrade mig ner på stan för lunch med Mia. Det blev på Huldas. Efter maten var det mission doppresent, födelsedagspresent, klacka om skor och balsam. Så hur blev det med allt det här? Ja det började med att jag slog i huvudet när vi skulle från Huldas, om det var därför inget blev bra resten av eftermiddagen vet jag faktiskt inte. Men jag tror helt klart att det påverkade.... Hittade ingen present till Bella på stan, hans som klackar om skor hade lunchstängt och öppnade inte igen förrän min parkering gått ut (orka vänta!!!!) och det jag ville köpa till doppresent fanns ingenstans.....suck. Tog mig i kragen föra att åka ut till ÖB och köpa balsam. Hittade dessutom lite saker som Bella öskat sig. Hittade sköljmedel, rengöringsmedel och allt sånt som e bra och ha. Satte mig i bilen igen och skulle åka när jag kom på......INTE FAN KÖPTE JAG NÅT BALSAM!!! Eftersom det var så lång kö när jag va inne sket jag helt enkelt i att köpa balsam och åkte hem och sov istället. Bra beslut av mig :)

På kvällen drack jag, Jimmy och Timpa kaffe, åt äppelpaj och tittade på tv. Var den någon som såg det vidriga programmet på 4:an? Englands sämsta tänder.....eller vad det hette. Folk hade typ mögliga tänder!?!?!?!? Kan man ha det?

Kommentarer
Postat av: Kitty

Ha ha rolig du, inget balsam...
Hoppas att det blir en bärre dag i dag!

Postat av: Lilla jag

Blääää

2007-09-06 @ 12:12:13
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Agnieszka

Hej! Visste inte att det programmet var då... och är glad att jag missade de=)
På söndag har vi kalas för Nova, hon fyller 1 år på måndagen, så du och Jimmy är välkomna på kalas! Mellan klockan 15-18.00 nere i källarlokalen hos oss. (Man går in bakom vårat hus.) kramar

2007-09-06 @ 17:57:55
URL: http://www.agnieszka.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback