Sliten

Har kännt mig rätt trött på sista tiden. Långa dagar i skolan och ett projekt som har hängt över mig sen innan sommaren. Hoppas att det lättar snart så man blir lite pigg...men det kommer nog snart...

Ska ta en liten paus från skolarbetet imorgon för allt som ska vara klart tills på torsdag är redan gjort, riktigt skönt! Så kl 9.00 ska jag träffa Elin vid badhuset och så ska vi simma!!! Beckis och Astrid kommer vara där oxå på babysim. Känns som om det kommer bli en riktigt bra och skön start på dagen imorgon. Det har varit så himla mycket på sista tiden, så imorgon ska jag bara ta dagen som den kommer...längtar... Har till och med inhandlat en baddräkt idag. Halva reapriset = 120 kr, värsta kapet :)  Kanske inte den mest snygga man kan hitta men helt fuktionell och duglig. Den är mörkbrun.

Är så glad över min Mp3 som jag köpte igår. Har dragit mig för att gå ut och gå eftersom jag inte fick ordning på Jimmys Mp3, men imorse skippade jag cykeln till skolan och tog en promenad istället med Martina Haags bok Hemma hos Martina i öronen. Märkte att jag verkligen saknat mina morgonpromenader till skolan. Det är såååå skönt att få en kort stund för sig själv i friska luften innan man sätter sig i skolan hela dan.

Har äntligen bokat hotell i Bremen. Snart drar vi brudar :)

Kommentarer
Postat av: Kitty

Ska bli skönt att simma i morgon! Måste säga att jag är lite avundsjuk på ditt baddräktskap!
Längtar till Bremen!

Postat av: Lilla jag

Blir mycket imponerad måste jag säga. Simma och promenera och allt ihopa.
Bra med hotellet!

2007-09-04 @ 22:52:28
URL: http://irenev.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback