Tack...

...Jimmy för den bästa kvällen på länge. Vi gjorde inte nåt särskilt och det var precis vad jag behövde idag. Dagen va så himla lång....igen...Efter affärsmannaskapen som var mellan 9-16, så var det dags att förbereda för kundpresentation imorgon. Självklart kan ju ingenting gå som man vill eller inte ens smidigt (dumt att förvänta sig nåt annat) så jag var hemma trött och hungrig strax efter kl 19.00. Efter att jag ätit en köpt färdigrätt (Viktväktarnas Canelloni, mycked god, rekommenderas) sjönk jag ihop som en säck i soffan. Senare på kvällen tittade jag och Jimmy på Heroes och så fick jag en väl behövlig superdupermassage!!! Behövde verkligen det. Tack! Så nu är jag redo för vad morgondagen har att erbjuda. Vad jag vet än så länge så har jag sovmorgon till 10. Sen åker jag och hämtar upp Mia och Elin för kl 11 ska vi till Gumsbacken och spela badminton....kuuuuuuul :)

Sen tar jag nog nån timme lugnt innan kunpresentationen, en sväng på stan och firande av Bella som blir 9 år. På kvällen hoppas jag på att träffa Sandra för hon är hemma en sväng. Vi får se vad som händer, men det är rätt så fullspäckat hela helgen. Fortsättning följer...

Puss

Kommentarer
Postat av: Kitty

Låter bra!
Ska bli kul med badminton i morgon, längtar!

Postat av: Lilla jag

Vill med spela.
Är det bara jag som jobbar eller???

2007-09-07 @ 08:55:24
URL: http://irenev.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback