Tankar

  • Vill vara frisk!!!!
  • Hoppas det går fort att skriva tentan!!!
  • Martina Haag e rätt kul och kaffe är gott!!!
  • Att sätta saker i perspektiv till vad som är viktigt är nyttigt!!
  • Jag vill renovera köket....eler hela lägenheten faktiskt!!
  • Längtar tills på tisdag nästa vecka då vi ska åka till Bremen!
  • Undrar när jag blir rik!?!?
  • Jag är riktigt nöjd över kapet jag gjorde på Gina Tricot idag :)
  • Åhhh.....jag vill verkligen att tentan ska gå fort!!!
  • Undrar var jag jobbar om ett halvår?
  • Fast jag vill ju ha eget företag!!!!!
  • Undrar när jag och Jimmy kommer komma iväg till ett spa?
  • Mitt bästa godis är choklad...mmm...
  • Känns som det är dags för en riktig fest snart!!!!

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

*Vila mycket då blir man frisk
*Bremen kommer snart
*Tentan kommer gå fort och bra

Postat av: Malin

älskar med choklad:)

2007-09-18 @ 19:25:04
URL: http://mmalinas.blogg.se
Postat av: Agnieszka

Skojjig lista!
Kanske skulle ta och göra en egen oxå!?! om jag får??
kramen

2007-09-18 @ 20:22:22
URL: http://www.agnieszka.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback