En på kontoret

Det finns en här på kontoret som heter Ida....ibland är hon jättego och snäll men ibland kan man få värsta utskällningen. Ibland när vi sitter och äter så stirrar hon ut mig och tvingar mig att ge henne av min mat. Javisst tänker jag....känns ju som det kvittar, bara hon blir nöjd så. De sista dagarna verkar det som hon har släppt in mig lite mer, men det gäller nog att jag "spelar mina kort rätt" om jag vill bli accepterad...Här är i alla fall hennes blogg...så ni får veta vem hon är...

Kommentarer
Postat av: J

Yeesh ^^ högst tveksamt att jag skulle överleva nåt sånt haha

Haha det lät så sjukt innan jag haja att det var en hund... Ska nog också börja stirra på folk tills de ger mig mat, värt att prova =)

Postat av: ingela

haha, *asg*
shit, jag trodde verkligen du jobbade med ett psyko! ^-^

2008-04-19 @ 21:08:13
URL: http://ingy80.blogspot.com

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback