En snabbis...

...vid datorn innan den sakta dör ut. Står att jag har 6 minuter kvar hmmm.....vad stressad jag blir vad ska jag hinna säga som är värt att veta?! Min stora fråga idag har i alla fall varit vad man gjorde förr innan man hade dator? Jag kommer i alla fall inte ihåg... I mina försök att sysselsätta mig blev det soffan framför tv´n...fast jag har inte direkt tittat på nåt. Dessutom passade jag på att terrorisera lite folk med lite "tycka synd om mig själv för jag har ingen dator-samtal" med min telefon, som tack och lov har fungerat alldeles utmärkt ikväll :) Alltid ett plus!!!

hihi fortfarande 6 minuter kvar, tror inte datorn är så bra på att räkna tiden, bra för mig....känner mig sjukt sällskapssjuk men har egentligen ingenting vettigt att säga. Ska visa mina kära kollegor imorgon att jag faktiskt inte är helt lost, ska köra utan gps heeeeeeela dagen (och förhoppningsvis hamna rätt oxå)

Längtar till i sommar och en dag i hamnen. Tänk er en stekvarm sommardag med en kall äl....den är så kall att glaset blir helt blött av kondensen.....mmm va gott det kommer bli och vad brun jag kommer vara.....*drömmer mig bort* snart...snart....snart :)

Kram på er alla min bästa!

Kommentarer
Postat av: J

Och du överlevde din iaf =)Hmm vår generation lär ju vara den sista som överlevde utan dator och mobil ^^ Minns när man var liten och alltid fick springa in till den man lekte hos och låna telefonen.. Och när paps lånade hem första datorn från skolan med Space Invaders.. Good times! Sov snyggt ;)

Postat av: Jennifer

Du skriver alltid så mysigt, jag satt och tänkte på dig i går kväll på jobbet. Att jag alltid blir så glad av dig! Så en stor kram på dig

2008-04-24 @ 10:45:36

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback