F´låt...

... att jag e dålig på att skriva här ibland....f´låt, f´låt, f´låt...

Igår var jag på stan o åt lite lunch med Irene, Mia, Elin och Sandra :) Mys, mys. Efter det så bokade vi resan till Bali. Hoppas nu på att det är tredje gången gillt...eller vad man säger, eftersom vi redan tidigare bokat 2 gånger men av olika anledningar varit tvugna att boka av....men som sagt nu är det bokat igen och med 99% säkerhet bär det av den 21 oktober....wwweeeeeiiiii...längtar massor. Varför jag bara skrev 99% är för att vi ska få en bekräftelse om betalningen på måndag men så länge inte nåt krånglar med det så åker vi!!!!!!! Efter bokningen blev det en sväng på stan med Sandra.

Lördagskvällen innehöll grillning ute på gården. Beckis, Astrid, Darre+kusin och Sandra var här. Darre+ kusinen åkte efter ett tag och då grillade vi brudar. Gjorde en liten fuskgrillning. Köpte vårrullar på thaien men grillade grönsaker att ha till :) Två flugor på smällen liksom. Martin och en kompis till honom va förbi en sväng oxå.Tanken var att jag och Sandra skulle på fest på Lotsen men vi satt och förfesta här och bestämde oss sen för att sticka till Birgers istället....och sen blev det efterfest...

Idag har jag faktiskt mått riktigt hyfsat bra (med tanke på omständigheterna) Jag och Sandra har varit och firat Raquel...som egentligen fyllde den 12:e....hmmm...lite dåligt av oss, men bättre sent än aldrig. Det var jättemysigt hos dem och Anton har blivit så himla stor och pratar massor. Världens sötaste :)

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: J

Mmm jag höll på att gå under och förgås på samma gång ju!

Mina grannar är så jäla utvecklingsstörda att jag inte vet var jag ska börja.. I'm telling you

Låter som du haft en riktigt bra helg =) Kul, good on ya love =)

Postat av: J

Gott. ;)
Mmm men snart flyttar jag ändå, å innan det får jag lite roomies som kan va mina muscles mohaha =P

Jaa fan den får duga, tack =) Enda som e mupp med att inte jobba är att imorrn är det helg igen haha.. Pussåkram

2008-04-27 @ 19:53:44
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: Agnieszka

Hej!
Verkar som om din helg varit bra!
Önskar dig en trevlig start på veckan!
Kramar

2008-04-27 @ 20:14:12
URL: http://www.agnieszka.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback