Förvirrad....inte för att det är nåt ovanligt

Vaknade trött och jävlig men tog mig i tid till jobbet, tänkte att det skulle nog bli en bra dag ändå.....vilket det i och för sig har varit :) Nervös tog jag mig till min första presentation på en skola. Efter mycket fipplande med projektorn gav jag upp...skit oxå....måste ju tvunget vara nåt fel på den så här första dagen...tänkte jag. Men problemlösare som jag e (eeehhhhh....) så satte jag igång ändå och körde utan, gick ju som sagt ok ändå. Lite halvt missnöjd över att allt inte rullat på som jag ville begav jag mig tillbaka till jobbet där jag självklart beklagade mig över denna ofungerande manick...Lasse bröt ut i asgarv och undrade om jag inte hade funderat på om den blåa sladden skulle sitta i den blåa kontakten...hmmm say what!?!?! Hur kan han ens tro att jag skulle tänka så logiskt en måndagsmorgon....det förstår inte jag. Men andra presentationen gick dock mycket mer smärtfritt....skönt...

Dagen flöt på och efter jobbet tänkte jag att jag skulle fixa lite saker på stan, bla en present till en kompis som har fyllt. Sagt och gjort skriver ett mess som är menat till en som skulle vara med på presenten......och skickar det istället till födelsedagsbarnet....suck, som dessutom gladeligen informerar mig om att detta meddelande måste ha kommit lite fel...

Trots all klantighet kommer jag till slut till stan där jag får en mysig sväng med Jennifer. Vi fikar och fixar mina ärenden. Väl hemma tänkte jag att jag skulle vila en stund så jag orkar lite mer sen, det resulterade dock i en "lur" på 3 timmar!!!!!! Jahapp....det var den dan...

Puss puss

Kommentarer
Postat av: J

Hahahaa låter som en typisk måndag faktiskt =) Det gjordes aldrig många knop på gamla bygget före klockan.. tja.. 8 på tisdagen

Men nya tag imorrn, då ere bara 4 dar kvar =)

Postat av: Raquel

Men Carro, det gör inget! Det hör till din charm o göra en sån liten miss ;)Kram!

2008-04-22 @ 08:45:42
Postat av: Carro

Svar till Raquel: Charm o charm...hmmm det vet jag inte riktigt, men nog hör det till min förvirrade personlighet...hihihi...Kram

2008-04-22 @ 14:26:31
URL: http://carrostankar.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback