Hej hopp...

...gummiplopp :) Förresten vad e en gummiplopp!?!? Hmm, det kan nog vara ganska mycket så ni får välja själva vad din gummiplopp ska vara :)

Wwweeeiiiiiii!!!!! Nu blir det Bali i oktober, handpenningen e betald och jag känner mig nästan redan halvvägs dit. Har sett fram emot den här resan så himla, himla mycket. Längtar så sjuk mycket dit.

Efter jobbet mötte jag upp Elin, Irene och Sandra. Vi bokade som sagt resan....Mia ska oxå med men hon hade jobbat och var inte med och bokade. Efter den lyckade trippen till resebyrån hamnade jag, Irene och Sandra på OT´s där det blev middag. Smarrigt värre :) Blondi och Therese och några till kom oxå dit och åt. Sen tog vi efterrätten i hamnen. Glass och kaffe....kan fan inte bli så mycket bättre :)

Puss på alla!!!


Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Charmig blogg!
Om du är modeintresserad och känner dig sugen på lite inspiration, flärd och glamour förslår jag att du tar en titt på vår blogg!

Mvh Little Peaché


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback