Irenes o min fotosession...hehe eller nåt åt det hållet



Vi gick och gick mellan en massa koskit...



...och letade efter fornlämningar, men inte fattade vi vart de var...hmmm...

Stannade upp en stund för att ta en massa kort på oss, men eftersom det inte gick så bra så blev det en hel serie, måste visa alla....bara måste ju



Sen gick vi lite till på kullen o leta o tog kort på allt möjligt...



...till slut bestämde vi oss o åka därifrån...och då såg vi fornlämningarna....äntligen...



...jaja vet inte om det var så mycket att hurra för direkt, men det har varit en grymt mysig dag. Tack för den :)

Kommentarer
Postat av: J

Du sare - så vare =)

Bra bilder måste jag säga =) även om jag bara såg miniatyrer..

Postat av: Lilla jag

Mycket snygg bildserie... Ser vi ut sådär i verkligheten???

2008-04-20 @ 23:42:16
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Carro

Svar till Irene: Jo gumman jag tror faktiskt det...

2008-04-20 @ 23:56:56
URL: http://carrostankar.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback