Ja ingen blir väl förvånad längre...

...för alla vet ju attjag är förvirrad och klantig...har dessutom fått ett fint litet inlägg av min jobbarkompis som gärna påminner om att jag dessutom har ett dåligt lokalsinne.....eftersom jag idag oxå lyckades åka fel trots gps i bilen, ja vad kan man säga...

Förutom det så har jag nu glömt min sladd till datorn på jobbet, så nu blir det bara ett kort inlägg så jag kan logga in senare igen, hade ju förståss inte stängt av datorn ordentligt när jag åkte från jobbet så knappt något batteri kvar nu när jag öppnade den....suck

Har i alla fall haft en jättemysig eftermiddag hos Lisa och Juni (sött namn eller hur) efter ett tag så kom lille Vilgot hem oxå. Innan jag åkte därifrån hann jag träffa pappa Fredde oxå. Lägger in bilder senare pga dåliga hjärnfunktioner.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nyfiken på bilderna av lilla Juni gulligt försökte om hon blev till då men så var det ju inte hm.. ia F&F ville träffa alla men som vanligt är de nästan folkskygga när de kommer hem var bara på jobbet en sväng o visa upp sig o så shopping på stan förstårs tiden går ju så fort kramis

2008-04-23 @ 21:09:05

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback