Jag ska försöka...

...att inte vara så flummig idag...är rädd att jag kanske har skrämt bort några från min blogg med mina oerhört skarpa tankar ;) Hihi, men jag hoppas inte.

Ska snart iväg, ska vara på jobbet halv 8 så det blir avfärd om en ca halvtimme. I dag är sista dagen innan ledigheten, så skönt. 5 dagar ledigt!!! Hur lyxigt som helst ju.

Efter jobbet ska jag försöka fixa allt sånt där som jag inte tycker så mkt om...ni vet, tvätta, städa, handla. Kanske ska systema till grillningen imorgon oxå...får se. Förövrigt så har ordet systema som jag och Therese kom på redan spridit sig till Göteborg...jag e mkt nöjd:)

Idag åker Sandra hem igen...saknar alltid henne så himla mkt när hon åker hem, vill att hon ska vara här ju. Hon borde nog flytta tillbaka hit snart.

Ha en riktigt supermysig kanondag....det ska jag ha :)

Puss

Kommentarer
Postat av: J

Okok lite tidigare än nästa år då kanske ;) Nu e jag i lund å e sämst på att blogga såru vet =) Puss


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback