Matkoma!

Oj vad jag är mätt nu....och trött, konstigt att man blir det efter maten. Idag blev det tomatsoppa och macka till lunch (det är väl verkligen intressant information att dela med sig av här på bloggen) Kan dessutom varmt rekomendera Keldas tomatsoppa på tetra, den är verkligen sjukt god.

Har varit runt på lite skolor på förmiddagen och ska snart iväg på den sista presentationen för dagen. Tiden går jättefort när man är ute och pratar så där, 40 minuter känns verkligen som ingen tid alls. Alltså det är klart man hinner det man ska, men blir bara så chockad över att det går så snabbt.

Ikväll blir det bowling :) Berättar mer om det sen, ska försöka komma ihåg att ta med datasladden med hem idag....

Kommentarer
Postat av: J

Paltkoma e ju det officiella namnet ;)

Hmm jag e ju som du vet rätt korkad, men ja hajarnte vare e du gör, e du säljarslusk som jag eller jobbar du me nåt kul? =P


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback