Morgontrött blogg!!!

åh det känns som om jag inte sovit nånting...och det har jag nog inte. Har drömt massor med konstiga drömmar och mardrömmar och nu e jag så trött och inte alls sugen på att sitta och försöka vara pigg på jobbet. Men det är ju barar att bita ihop.

Efter jobbet ska jag orka/hinna åka till tippen med en massa skit, tvätta bilen och langa in sommardäcken i bilen...pust jag blir trött bara jag tänker på det. Men just nu sitter jag med en god frukost med lite te, kavring, gurka och kiwi...kanske jag piggnar till snart av den....om inte så hoppas jag på kaffet på jobbet.

Hoppas ni får en riktigt bra dag.

Puss

Ps.....jag hade rekordbesök på min blogg igår....kanske inte så många om man jämör med andra, men jag blev glad :) Inte visste jag att jag hade ett sånt intressant liv :)

Kommentarer
Postat av: Bosse

Händer att jag också tittar in ibland. Men...tråkig som jag är lämnar jag inte alltid någon kommentar :(

2008-04-15 @ 12:02:27

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback