Mosters små busänglar kommer snart

Mötet imorse gick bra och det va kul att höra vad som kommer gälla under säkerhetsveckan. Känns verkligen som om man kommer göra något vettigt och viktigt. Efter mötet tog jag och Anna en fika, sen gick vi och titta på skor.....så klart....så jag kom hem med ett par nya gympapjucks :) riktigt nöjd e jag med dem, har letat ett tag efter några. Eftersom jag under några veckor kommer att köra mycket bil så känns det bra att slippa köra i högklackat jämt, Passade även på att hämta mina 2 par skor som varit på Mister minit på klackning...så nu är det full styrka i min "skogarderob" (dvs hallen) igen.

image1261image1263

Snart kommer Bella och Lisa hit....de ville komma idag oxå.....myyyyysigt :) Så jag har precis tagit fram mellis och nu väntar jag bara på att de ska komma....antar att det blir en del x-box oxå....har en känsla av att det va lite det som drog dem hit idag oxå ;)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Nice

Postat av: Kitty

Fina!

2008-04-11 @ 04:57:13
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback