Nu tänker ni...

...vad kan möjligt mer ha gått fel under Carros tisdag (läs måndag) och jag måste härmed göra er lite besvikna, eftermiddagen har varit helt superunderbar. Efter jobbet som förövrigt var ruskigt kul idag så tog jag mig ner i hamnen för att steka lite i solen :) Där möttes jag av massa mysiga människor, tyvärr inte av dagens födelsedagsbarn som var tvungen att åka innan jag kom, men de som var kvar e bland de bästa de med :)



Efter svängen på stan var det dags för ett litet hemligt möte, detta hemliga möte kan resultera i att jag får jobbet med stort J....dvs ett jobb jag verkligen, verkligen vill ha. Jag kommer få mera besked senare idag eller imorgon och då kommer jag berätta mer. Man ska ju inte hoppa hej innan man vällts(hmmm blev lite fundersam nu, stavas det med ett eller 2 l?) av en liten tuva....ni vet...

Nu är jag hemma en sväng för att uppdatera bloggen, lämna jobbväskan och så...och då ser jag att en av mina favvo bloggare har skrivit, tänk att jag alltid blir lika glad över både denne bloggers inlägg och kommentarer....känns nästan som om han e lika skruvad som jag....o det e fan inte lätt o va, det är en riktigt ordentlig prestation. Snart ska jag iväg på tacokväll hos Irene o Emil, ska snart ta min söta lilla svarta och hämta upp Sven o Lina. Solen skiner o fan vad jag mår bra. Nån har sagt det förut (Lenny Kravitz) men nu snor jag det o tar det till mitt citat.....things are gonna go my way!!!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Vad roligt att du fått jobbet du vill ha!!!
Nu är ju jag väldigt nyfiken på vad det är för jobb bara=)
Stora kramar och GRATTIS från oss!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback