Oj...

...rekord idag igen...lite konstigt eftersom det knappt är några som skriver,men men god damn it vad jag verkar intressant.

Idag kom jag fram till att jag oftast inte kommer fram till nåt...hmmm...mest en massa dravel.

Idag försökte även jag, Blondi och Therese ta reda på hur många varv man kunde åka runt ett avspärrat område ( det var nog inte mer än ca 3x4m) precis utanför Sandras föräldrars hus medan hon hämtade en väska...tyvärr var vi tvugna att stoppa vid 8 varv då vi alla i bilen började bli något yrsliga och illamående. Hade säkert hunnit minst 20 varv till. Men i brist på flera varv åkte vi istället och gömde oss tills hon kom ut....tänk vad roligt man kan ha med en liten bil....jag vet...hon e rubbad tänker ni...och visst det är nog inte helt fel, men satan vad skoj man har om man är det...

Beslutade mig även om att besluta att inte försöka ladda över mina bilder från mobilen då mobilen beslutat att den tänkte minnsan inte låta mig besluta om när bilderna skulla läggas över...eeehhh...flum flum

Förövrigt så är jag faktiskt fullt normalt onormal :)

Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback