På väg...

...till första dagen på mitt nya jobb. Känns verkligen att man inte är van att gå upp tidigt längre, hoppas jag orkar vara pigg hela dagen. Ska bli spännande att få veta hur min veckor kommer se ut framöver, än så länge har jag ingen aning om vilka tider jag kommer jobba.

Igår kväll var jag, Elin och Monika på jakt efter vårrullar på thaien igen....men icke. Vi har tidigar kollat upp att de har öppet söndagskvällar men när vi kom dit hade de satt en lapp på dörren : Idag stänger vi kl 20.00 pga städning......say what!?!?! Ja, ja tänkte vi det är ju 10 min kvar så vi kan ju köpa hem, men tji fick vi.....dörren var redan låst!!!!!! Så det slutade med att vi käka pizza på Greken och eftersom det inte alls va det vi va sugna på så blev vi inte helt nöjda....men vad ska man göra... Så tyvärr har jag fortfarande mina cravings för vårrullar....det har inte blivit stillat än. Hoppas det blir det snart...

Jag är en vårrulle :)

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Lycka till idag gums! Puss

2008-04-14 @ 12:31:38
Postat av: Lilla jag

Spännande med första dagen. Du får ringa och berätta senare :)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback