Pengar rullar på som det ska...

...Det går bra nu....eller nåt. Det e min tur nu, vinden har vänt...eller kanske Det e så logiskt alla fattar utom du.....hmmm....tänk att det är så mycket Petterlåtar som passar in på mitt liv...

Eller kanske början på den här Petterlåten, get by..

Det är daglig basis, det här är vad det handlar om... att ta sig vidare.
Lyssna...

Everyday we struggle just to get by.
'Cause all we want is just to make it in life, get by, you know.
Keep it moving 'til we get to the top, keep on reaching for it and don't ever stop, don't stop. I won't.
Life can be hard and things but stay focused on your dreams.
'Cause everyday we struggle just to get by, but all we want is just to make it in life, get by, you know.

Måste nog säga att Petter e grym, gillar hans texter massor...men det var inte därför jag gick in för att blogga. Tänkte bara säga att jag har gjort min första presentation och det kändes suuuuuuper bra och Jenny sa att det va skitbra, verkade inte nervös eller nåt. God damn it, jag e fan bäst ;)

Kommentarer
Postat av: J

Haha =)börjar saker å ting röra på sig kanske?

Postat av: J

Pengar rullar in som dom ska ere förresten.. segt

2008-04-17 @ 14:04:22
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: Kitty

Du är bäst!

2008-04-17 @ 16:29:06
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: J

Haha nu rodnar jag nästan, tack! =) De klart de e bara att länka loss..

2008-04-17 @ 19:38:07
URL: http://kreftans.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback