Saknar...

...mina bästa syskonbarrn Bella o Lovisa, känns som det var så himla länge sen jag träffade dem nu. De blir så himla stora fort...Bella ringde mig häromdan och undrade om jag hade något gammalt smink hon kunde få och leka med...hihi...Jag ska nog kunna leta upp lite roligt smink de kan få.

Känns lite läskigt att tiden går så himla fort ibland, men jag har verkligen haft massa kul under de här "lediga" veckorna. Idag måste jag nog handla :( tråååååkigt, ska förbi Mia en sväng på Confetti tänkte jag och sen blir det Beckis ikväll med tjejerna....synd bara att vi inte kan träffas alla samtidigt lika ofta numera...men, men...det e ju så det är så det är bara o ta...svårt med olika tider, olika jobb...osv

Igår var vi o fika på Latte, då blev Astrid firad lite till och fick öppna fler paket eftersom Mia, Elin o Irene jobbade i söndags. Lasse kom förbi o tog en kaffe med oss oxå.

Hoppas mitt x-box kommer idag......HOPPAS :)

image1249

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback