Sitter fortfarande...

...med morgonrocken på, blir nog inget stan för mig idag... Ska snart äta nudlar. Värsta lördagslunchen!!! hehe. Borde kanske städa lite...kommer folk hit ikväll..hmmm...tycker inte om att städa som ni säkert läst i många, många tidigare inlägg... Ska nog göra lite humus och guacamole till ikväll. Mums :)

Nåt jag hatar är att vara rädd, tycker inte om när andra människor får den makten över mig. Igår när vi kom från krogen var det riktigt stökigt utanför...människor som bråkade om ingenting...mest kanske bara för sina synpunkter och åsikter... Som sagt....brukar inte bli rädd, men det e fan obehagligt när man blir det...jaja...så e det ibland...

Ska nog gå o lägga i mina delikata nudlar nu...puss puss

Kommentarer
Postat av: Making it lovely

Javisst är det jobbigt när man tappar kontrollen som man gör över människor speciellt fulla utanför krogen, just keep on walking!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback