Snörvel...

...tror jag börjar bli förkyld igen :( Brhöver nog ett gäng med kramar för att bli frisk. Har varit förkyld till och från ett bra tag nu. Tänkte ett tag att det kunde höra ihop med när jag drack öl...någon har nämligen berättat för mig att man kan vara allergisk mot humlen (eller vad det heter) i ölen. Men då jag med bestämdhet vet att jag inte har druckit öl idag, kan det ju inte vara det. Kanske är det all pollen som har bestämt sig för att göra mig så där härligt, snorigt förkyld....har nämligen hört att man kan vara allergis mot det med ;) hmmm.....eller så kanske jag helt enkelt bara är......förkyld

image1191

Kommentarer
Postat av: J

Dagens tips är att bli beroende av nässpray. Det är fint som snus ;)

Haha nej då, din läser jag ju varje dag, du skriver bra =)Sleep tight å krya på dig!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback