Sumpan by night

Sitter nu här i Sundbyberg efter en mysig kväll men Anna och Lasse. Lasse ringde mig på dan idag och ville att jag skulle följa med till Anna. Grejen var att det skulle bli en överraskning. Hon visste inte att nån av oss skulle komma. Jag fixade kattvakt ( tack bästaste Elin) och bestämde mig för att följa med. Lasse hämtade mig vid sju och sen bar det iväg.

När vi väl va framme var inte Anna hemma utan och handlade så vi smög oss in i lägenheten och satt tysta och väntade när hon väl kom innanför dörren.....hon sa att hon kände det på sig...men det tror jag inte ;)

Vi har haft en riktigt mysig kväl med öl, rosévin, salta pinnar, chips och en film som heter Stockholms boogie...bland de top 10 roligaste jag sett...måste nog införskaffa den. Imorgon e det inte riktigt bestämt hur det blir än beror på vädret om det blir att strosa runt i solen eller undvika det äckliga regnet som började falla ikväll genom att gå i stora köpcentrum....oavsett vad så blir det bra :)

Deras tanke var nog att jag skulle stanna längre, men jag tror jag åker hem imorgon för jag har en hel del inplanerat resten av veckan....men vi får se hur det blir.

Puss o go natt

Kommentarer
Postat av: Kitty

Låter som en toppenkväll!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback