Vad jag har hört...

...och sett i kalendern idag så är det faktiskt tisdag....och det vore ju faktiskt det mest logiska eftersom det var måndag igår och tisdag kommer efter måndag osv....osv... Men jag tror fan att det är måndag!!! Jag har måndag idag i alla fall. Trots den sköna starten på dagen har de små illviliga klantigheterna avlöst varandra...hmmm... och jag tror självklart inte att de beror på min egen tanklöshet....aldrig!!!

Med glatt humör skuttade jag omkring här hemma, var i stort sett klar, skulle bara sätta på mig strumpor och ställa ut alla grejer som jag skulle ha med mig i hallen. Går ut i hallen och känner plötsligt nåt kladdigt under foten...En av mina underbara (läs ironiskt) katter har lyckats lägga nåt äckligt i hallen...och då men ar jag inte en kattspya utan kattskit!!!! Självklart lyckas inte jag se det och trampar i härligheten. Som alla som känner mig vet är jag ganska äckelmagad....så hulkandes och äcklad skulle jag då skynda mig o tvätta både golv och mig....Tack Tyson för den....

Är nu hemma en snabbis på lunch, den hade inte behövt vara så där jättestressig om jag inte varit tvungen att leta parkeringsplats i ca en kvart åt jobbilen, för att sen komma hem och gå in på gården och inse att jag faktiskt kunde ha ställt mig på min riktiga parkeringsplats eftersom min bil är på jobbet!!!! Ska det vara så här!? E det verkligen så här det ska va!?!? Ska jag i fortsättningen bara ha måndagar i mitt liv och varför då i så fall alla andra får ju 7 olika veckodagar!!!!!

Dags o knalla till bilen igen...puh...och den står långt borta....känns det som i alla fall...Kan ju bara hoppas att jag inte trampar i nåt äckligt på vägen dit i alla fall...

Kram

Kommentarer
Postat av: Justyna

Ja! Det hoppas jag verkligen! Jag saknar mina vänner där..

Postat av: Justyna

hahaha.. jobbigt läge.. för mig känns det som om det är lill-lördag hela tiden. Jag har projektvecka och det är bara sååå skönt verkligen!

2008-04-22 @ 15:15:15
URL: http://dinosaur.blogg.se
Postat av: J

Haha yup =) Nåja, skit verkar ju ligga dig ganska varmt om hjärtat, eller iaf runt foten, så jag tar det som en komplimang ;)

2008-04-22 @ 16:24:36
URL: http://kreftans.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback