...att se saker possitivt

Min tv har gått sönder så nu har jag typ världens minsta tv att titta på. Det betyder att det inte e lika roligt att ligga o slappa på soffan och zappa på tv´n....vilket i sin tur betyder att jag inte slösar så mycket onödig tid på det utan får massa tid över att göra vettiga saker.

Min diskmaskin läcker...och rinner ner på golvet. Vilken tur för då får jag lov att svabba oftare och får därför ett renare köksgolv. Dessutom...om det blir vattenskador vad underbart det skulle vara att vara tvungen att renovera och få ett fint kök.

Det regna in vatten genom fönstret så det va fullt på hela fönsterbrädan...vilket i sin tur rann ner på mina skolarbeten som jag kämpade med under utbildningen. Äntligen får jag en anledning till att slänga skiten plus att jag fick torka av fönsterbrädan som blev renare än renast.

Min damsugare är full och jag har har glömt att köpa nya påsar. wwweeeeeiiiii en anledning till att skita i att städa.

Det har regnat katter och hundar i 2 dagar. Så himla skönt att få slappa och göra ingenting utan att få solprestationsångest.

Vad härligt skönt det är att bo själv så jag slipper höra gnäll om ovanstående punkter.

Förresten....min gamla "stora" trasiga tv står mitt på golvet och jag orkar inte lyfta den nånstans....älskar när det blir mindre golvyta att städa.

Jag har åkt på en ordentlig hosta...En helt klart bra anledning till att dricka te och mysa i soffan....eller varför inte lyxa till med en whiskey ;)

....det är bara en sak jag inte kan se possitivt.....begravningen är imorgon....det kommer bli tugnt....

Puss


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tänker på dig gumman. Stor varm kram

2008-08-06 @ 00:34:58
Postat av: elly

En olycka kommer sällan ensam. En stor kram till dig.

2008-08-06 @ 10:40:40
Postat av: J

Haha skön inställning =)

Segt med begravning bara, vet hur det är...


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback