Efter regn...

...kommer solsken....brukar man väl säga. Det stämmer nog.

Beckis och Darre har fått en söt liten flicka. Har bara sett henne på bild än...hur söt som helst. Gullungen Astrid har alltså blivit storasyster :)

Jag fick jobbet!!!! Ska bli så kul...börjar om 2 veckor. Det är i och för sig inte en fast tjänst utan en projektanställning i några månader, men det känns ändå hur kul som helst. Jag ska jobba som samordnare på skolfoto. När jag kom dit var jag först på intervju för att redigera bilder...när vi pratat en stund kom det fram att de behövde anställa till fler tjänster. Att vara samordnare är lite mer projektledning...många bollar i luften och se till att allt sköts och sker i tid. Känns som en rolig utmaning...längtar...

Har varit en supermysig dag. Var en sväng med syss och barnen hos D i Okle. Sen blev jag bjuden på världens godaste mat hos Sandra...fast egentligen hos Sara för det va där vi va.....Det va jag, Irene, Mia och Elin där....myspys. Nu är kl snart 5 och jag är som vanligt vaken när alla normala människor sover....  Men jag har faktiskt sovit en sväng. Blondi kom hit när jag kom hem och vi somnade som vanligt framför tv´n....eller jag vet inte om det är som vanligt, men det är 2 gången på typ en vecka... Nu är det dags att sova på riktigt. Det är en sväng på stan som gäller imorgon och så hoppas jag massor på att få träffa sötisen som föddes för ca ett dygn sen...

Puss

Kommentarer
Postat av: ingela

"Efter regn kommer solsken" som dansbands Robert Gustafsson säger. asg



Nädå du har inte missat något. 28 är verkligen inget att fira. Väldigt soft, vi var ute och gott, Jesper, Eva, jag och en kompis.



Ha det bra! Kram!

Postat av: JEnny

GRATTIS GRATTIS GRATTIS .....till jobbet. Kul!!! // Kram från din "gamla" arb.kamrat Jenny

2008-08-08 @ 09:15:32
Postat av: Jennifer

grattis grattis grattis... Du är värd det många gånger om! Jag fick också se kort på sötisen igår för jag jobbar tydligen tillsammans med rebeckas bror haha, se vad världen är liten :) Hälsa dem så gott iaf. Hoppas vi kan ses i helgen. Puss

2008-08-08 @ 09:26:29
Postat av: elly

grattis till jobbet. är du fotograf?

2008-08-08 @ 10:52:51
URL: http://devinescent.blogspot.com/
Postat av: Helena

Ja jättegrattis o lycka till önskar Helena & pumiida

2008-08-08 @ 11:17:45
Postat av: Lilla jag

Mycket mat blev det :) Mmmmmm

2008-08-08 @ 11:18:20
URL: http://irenev.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback