idag...

...har jag begravt en bästa vän, en nära släkting, en av mina bästa....en av de som gjort mig till den jag är idag. I du har betytt så otroligt mycket och jag är så tacksam över att jag fick ha dig i mitt liv så länge....hade gärna haft dig minst lika länge till. Det var fint och tungt. Massor med fina blommor....precis som du tyckte om. Släktingar och vänner samlades...du fick blommor i massor. Det är inte bara jag som tänker på dig och ditt varma hjärta och härliga humör. Med glimten i ögat charmade du alla som kom i din väg.....tack I....tack för att du var du...älskar dig

Kommentarer
Postat av: SoffiZ

Jättefint skrivet! Tråkigt me begravningar!

Postat av: Raquel

Tänker på dig massor. Kram!

2008-08-07 @ 11:05:04
Postat av: k

fint skrivet, vet precis hur du känner. Minste en helt fantastikt person för ett år sedan.

2008-08-07 @ 14:12:42
URL: http://karolinfeldt.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback