Solen lyser...

...med sin frånvaro. Nacken har bestämt sig för att gå i lås på nåt konstigt sätt och jag har bara sovit ett fåtal timmar. Jag bestämde mig nämligen att idag är dagen då jag ska vrida tillbaka dyngsrytmen någorlunda rätt efter att ha totalskitit i vad som är dag och natt i 3 månader. Nu behöver jag väl inte förtydliga ännu mer....ni har nog redan förstått att jag vaknade som en sol och energin bara sprudlade i hela kroppen....  ;) .....eller kanske inte...

Jag citerar fjortisskivan som har gått het i bilen....Vi lever på natten, vi saknar tidsuppfattning.....vi älskar snabbmat....vi...e....festfolk....Rätt töntigt faktiskt, men har man lyssnat på den här skivan konstant sen roadtrippen (vilket jag har gjort för er som inte visste det) så är man grymt överhjärntvättad och sitter och njuter över såna här larviga låttexter....eller vad sägs om Fågel Roger som blev skjuten av grannen jägar-Per.... Nä nu vet jag inte egentligen vart jag ville komma med det här inlägget...det spårade i alla fall ur. Jag tror dessutom att ni har förstått att jag denna sommar inte odlat några nya hjärnceller...hmmm...om man nu kan göra det?!?!?

Nu ska jag baka äppelpaj! Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback