Just nu så har jag massor att se fram emot

  • Imorgon kommer Micke hit
  • Sandra kommer hem på lördag och dessutom blir det förhoppningsvis vinkväll
  • Ska fira D´s födelsedag på söndag
  • Den 18:e kommer Johanna från Usa
  • Den 19:e är det Julfest med Skolfoto
  • Den 23:e kommer Frida och Filippo från Italien
  • Julafton så klart
  • Maskeraden på nyår
  • Börja nya jobbet den 7:e januari
  • 17-18 januari kick off med nya jobbet
  • 26:e januari bär det av till Dominikanska republiken i 2 veckor (önskar dock att det var några till som kunde följa med)
  • I vår, senast mars så flyttar Micke hit

Förutom allt det här så har jag helt underbara vänner, familj och nära och kära. Dessutom så fick jag höra glada nyheter om en vän idag...det gjorde mig jätteglad!!! You go girl!!!

Kan man verkligen ha det så här bra? Det här året har jag avslutat en utbildning jag länge velat gå, dessutom har jag haft 2 skitroliga anställningar med härligt roliga människor och jag ser fram emot nästa anställning. Min sommar var helt grym och jag gjorde precis allt jag ville göra...och nu i höst/vinter har verkligen allt fallit på plats...

Tack alla söta goa ni som finns omkring mig, jag kanske inte säger det allt för ofta men jag uppskattar er så mycket. Ni gör mig glad.

Kanske ett sånt där äckligt possitivt inlägg som man inte orkar läsa...för visst är det väl egentligen roligare att läsa ironiska och bittra carroblogginlägg....men ,men...idag blev det bara lyckligt...

Puss


Kommentarer
Postat av: Jennifer

du förtjänar ju det bästa gumman, vad kul att Micke flyttar hit :D Vi får ses snart! Puss

2008-12-12 @ 07:20:40
Postat av: Sofie

Grattis till jobbet! :)

Postat av: Sofie

Åh, jag är så dålig på det där med bilder nuförtiden! Blir bättring under lediga veckor i jul tror jag.

2008-12-12 @ 10:44:09
URL: http://sofiegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Glöm inte att den 24:e är det julafton.

2008-12-12 @ 11:06:43
URL: http://everyday.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Och att den 31:e är det nyårsafton, och du har någon att kyssa på tolvslaget.

2008-12-12 @ 11:07:11
URL: http://everyday.blogg.se/
Postat av: Pumiida

Jättegrattis till jobbet!! Ja, visst är det underbart kul att ha en massa skoj att se fram emot! Ha det bra! /Helena

2008-12-12 @ 13:10:05
Postat av: Lilla jag

Jag gillar de glaaaada inläggen bättre :)

2008-12-12 @ 21:11:14
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: A-K

Jag tycker det är skönt att läsa positiva och glada inlägg. Blir liksom glad själv. Kram

2008-12-13 @ 18:40:31
Postat av: simone

grattis till de nya jobbet:-) måste ses snart gumman

2008-12-14 @ 23:17:04

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback