Som vanligt...

är jag dålig på att uppdatera när jag inte är hemma.

Idag var det en liten fixardag...dvs vi åkte till biltema för att fixa nya torkarblad till mig, va på en djuraffär och skulle hitta en ny klösgrej till katterna (hittade ingen bra) var och tittade på Annas och Puttes nya hus och sen var vi och handlade.

Just nu är vi hundvakt åt Åke igen så att han slipper vara med och stöka vid flytten. När Putte och Anna är klara kommer de hit och då ska det bjudas på mat.

Köpte hårfärg häromdan...blir nog till att färga när jag kommer hem imorgon, kanske blir det en solning oxå så man känner sig fräsch till intervjun på måndag. Börjar dock bli mer och mer tveksam på jobbet jag va på intervju sist....men, men får se vad de säger på nästa så tar jag ställning då...

Hoppas ni har en mysig helg...hihi nu sket precis Åke på golvet...stackars Micke som får torka och fixa :p

Hej hopp gummi....plopp

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback