Det går i ett...

...mest hela tiden. Det var sista dagen på praktiken igår och det firade vi med lite långlunch. Först badminton som har blivit varje fredag nu, och sen blev det crepes o våffla på Surprice. Gick redan halv fyra och tog mig en snabbis på stan för att fylla upp roller förrådet (efter en mycket traumatisk upplevelse med en roller från kronhallen) Från och med nu är det alltid Claes Ohlssons som gäller för rollerköp...

Sen åkte jag direkt till Cecci. Vi drack kaffe o "hängde" i några timmar. Mysigt o bara sitta o prata. Sen på kvällen var jag o titta på handboll. Det va A-lags match o Nyköping vann.....wwweeeeiiii Efter det så var jag bara hemma o tog det lugnt...eller lugnt o lugnt. Grannen hade gärna fest...i MITT vardagsrum. Härliga låtar som Hansons mmmbop spelades glatt på högsta volym och blandades med någonslags country...Asså jag menar om de ändå kan ha fest kan de väl spela musik som e bra!!!!!! Satt i telefon i 2 timmar med Anna, hon e rolig hon o den gotländska dialekten gör det hela bara roligare....hon berättade bla om när hon hade varit och fikde....för alla oss fastlandsbor ska jag berätta att det betyder fikade...hihihi

Idag vaknade jag ganske tidigt....med en mör kropp som känns på gränsen till influensad....men skam den som ger sig. Reste på mig och tog mig upp för att sedan hämta Irene för en solning. Nu e jag hemma igen och funderar på om jag ska ta mig till stan eller bara vila så att jag e fit for fight för kvällen med Mange Schmidt.....hmmm....ja får se om det blir stan eller inte....

Kram

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback