Jag tog en paus...

...från bloggvärlden. Har inte varit helt kry...stackars mig...ont i huvudet och feber och har knappt orkat sitta framför en dator... eller gjort nåt annat för den delen...

Just nu nu sitter jag i skolan och blir lite smått irriterad på en som öser ut nån jävla synt techno musik på japansk/joguslaviska eller nåt....ja inte fan vet jag...kanske inte ens räknas som musik, men nåt jävla oljud kommer det i alla fall från hans dator....hmprf..

Annars så e det mesta ok. Hade jättekul i lördags på Mange schmidt. Vi förfestade hos Elin o Rasmus och sen drog vi till träffen. Sedan avslutade vi kvällen på Birgers. Jag looovar, bilder kommer snart... Sen har jag ju mest bara legat däckad och tyckt synd om mig själv de senaste dagarna...så inte mkt gjort.

Idag är solen framme o jag blir så glad av det, känner hur det värmer på ryggen från fönstret. Härligt :)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: jennifer

tack för uppdatering, har säkert kollat tusen gånger redan idag. Haha så äre när man sitter hemma och försöker plugga! Puss hjärtat

2008-02-13 @ 12:45:08

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback