Nedräkningen har börjat...

...2 veckor och 1 dag kvar tills jag e klar med utbildningen....läskigt... Vad händer sen då? Hoppas fortfarande på jobb här på praktiken, verkar inte helt kört utan de ser över möjligheterna. Sen blir det Barcelona i början av mars. Jag längtar så sjukt mycket. Vill vara där nu!!!! Sen har jag pratat lite med Carro T om att hälsa på henne när hon jobbar i Chile. Det skulle verkligen vara så grymt att få göra en resa dit. Men allt beror på om jag får jobb eller inte. Har jag inget jobb så åker jag...vad ska jag sitta här o ruttna bort för? Nä det vill jag inte göra...ruttna bort alltså. Och om jag får jobb så e ju det en helt ny upplevelse.....alltså inte att ha ett jobb...utan ett jobb i den branchen som jag verkligen vill va i :)  Som sagt vilket som så har jag en hel del att se fram emot....oavsett jobb eller inte...

Igår blev det "date" med Jennifer. Vi hamnade på puben med lite mat och nån öl. Tanken va att vi skulle se fotbollen...men det blev en masa prat i stället. Mysigt :) En riktigt lagom skön onsdagskväll. Sweet :)

Snart ska jag åka o köpa fika. Ska säga lite hej då här på praktikplatsen. Cheferna åker bort imorgon så det e sista dagen med dem idag....ska köpa nåt riktigt smarrigt :)

Om några dagar får jag träffa mina klassisar som jag inte sett på över 14 veckor....ska bli kul...här kommer lite bilder på dem :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men du Carro! Du hittade ingen bättre bild på mig eller? ;P hahaha Tur att jag kan bjuda på sådana bilder!
Vi ses snart!!! kram kram kram

Postat av: Sofie

Vi ser ju ut att vara en riktigt trevlig klass! Vi syns på avslutningen den 22!

2008-02-07 @ 13:00:11
URL: http://sofiegunnarsson.blogg.se
Postat av: Lilla jag

Spännande, snart är det dags för "nästa steg". Hoppas du mår bättre idag...

2008-02-07 @ 14:59:57
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Anna

Haha jävligt snygga bilder hörru!! Ses på tisdag;)

2008-02-08 @ 10:29:46

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback