surfar i skolan...

...och gör mest ingenting. Ska redovisa efter lunch...det blir nog bra...kanske. einte alls nöjd men efter 3,5 bråk med skrivare och diverse andra tekniska saker så gav jag upp...det får bli som det blir...tappade ju liksom sugen.

äh försökte lägga upp bilder på arbetet men det funka inte heller :( Bitter fi...n Carro i farten tror jag...hihi...näääää, känner mig inte så i alla fall. det e snart helg och jag längtar efter lite ledigt. Ska äta lunch på stan med några klassisar. sen blir det fika i eftermiddag eftesom sista lektionen med Janne. Sen får vi se vad som händer i helgen. Allt jag vet säkert är att jag ska hjälpa Monica i butiken imorgon. Ska bli kul, va ett tag sen sist. Längesen jag hade en så här obokad helg. Skönt :)

Kram Kram

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback