Tillbaka

Oj...vad har hänt sen sist.....eller rättare sagt vad har inte hänt sen sist.

Torsdagen bestod ju av Nyköpings idrottsgala med alla på praktiken. Det va riktigt trevligt och Lennie Norman va riktigt skoj. Fredagen var det badminton på lunchen igen......Christa (från skolan) va här o hälsa på oxå. Sen på kvällen var det tjejmyyyyyyys hos Irene. Sandra va hemma så vi passade på att ses allihopa. Vi beställde Thai i gamla Brioni. Såååå gott, men jag rekommenderar att man inte ska ha så bråttom när man handlar där....tar lite tid. Åt och umgicks med tjejerna hela kvällen sen ville Blondie ut så jag följde med henne en sväng. Det va inte så kul ute och jag va trött så jag och Blondies kompis Anna gick hem tidigare,

Lördagen passade jag på att sola ute i Gumsbacken med Irene....så skönt...man kände sig lite fräschare efteråt med lite färg på kinderna. Sen va jag, Anna, Lasse och Johan lite på stan. Lunchade på Sandys. Efter det var det bara att åka hem och göra sig iordning för då var det snart  dags för Anders fest. Trevliga människor och god mat :)

På söndagen gick jag ner och mötte Anna och Lasse på Citygrillen.....blev pizza till frukost.....oups. Sen fortsatte dagen i detta svullotecken. På kvällen var det dags för varma mackor, glass, popcorn och film hos Lasse....nästan mätt fortfarande. Kanske inte den nyttigaste dagen....men det va gott...

JA...det var det.....

OBS!!! Glömde säga att mitt absoluta favvoprogram började igår igen.... En annan del av Köping. Jag tycker de e helt grymma!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Vi tittade på det programmet oxå! Dem är så jäkla sköna det där gänget! Vi ska käka på det nya thai stället idag! Men vi tar nog med oss maten hem. kramar

Postat av: Kitty

Kollade också på det programmet med helt supersköna människor!

2008-02-04 @ 18:43:56
Postat av: Sofie

Tack för grattiset. Det känns skönt. Hoppas det blir slag i saken på Newmarket.

2008-02-04 @ 22:46:45
URL: http://sofiegunnarsson.blogg.se
Postat av: ingela

jag är född i köping! ^-^ uppväxt i arboga. min släkting var med i det allra första programmet, men jag missade det :(

2008-02-05 @ 21:47:24

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback