100% Carro

Nu är det bara tuta och köra!!! Hade en kanon nyår hos Lasse. Glada och trevliga människor, God mat och fest hela natten. Kom hem och sov till sist på morgonkröken vid sextiden.....ja inte trodde jag att jag skulle ha så mycket ork när jag va "så här gammal"......hihi....men skam den som ger sig, kände mig som 14 igen.....nästan.

Fick en rolig nyhet idag som kanske kan leda till något riktigt bra i år....får se om jag har turen med mig, men det känns så i alla fall.

Annars har det varit 2 riktigt lugna dagar efter nyårsafton....känns som jag håller på och bli förkyld, men nu har jag proppat i mig lite vitlök så det ska nog gå bra. Som sagt även om man känner sig som fjorton ibland så är man ju inte det utan kroppen behöver ju en hel del vila efter en sån festnatt som nyår va....men det va det helt klart värt. Riktigt imponerad av den goda maten och allt fix. Idag var jag en sväng på stan och fikade med Elin och Beckis....blev inte så mkt sväng på stan förresten.....mest fika :) Träffade Jenny oxå med alla barnen....hon har ju hunnit få två nu. Jättekul att se henne har inte träffats på aplänge så vi hoppas påatt fi kan få ihop en date snart.

Imorgon blir det Ikea med Beckis.....läääääängtar!!! Har inte varit där på hur länge som helst. Ska se om jag hittar nåt bra soffbord och ett överkast......och så får man väl med sig lite ljus, servetter och annat smått och gott hem, brukar ju kunna bli så. Imorgonkväll ska jag och Jimmy över till syster yster. F och barnen och fika. Nice :) Fika e bra!!!

Hoppas ni oxå fått en bra start på året och som jag sagt tidigare.....nu är det bara att bita ihop och köra på år 2008 kommer ni få se 100% Carro

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu är det jag som är nyfiken! Jag har iaf avslöjat mig i bloggen nu. (:

Postat av: Lilla jag

Riktigt kul med ikea, hoppas du hittar något bra.

2008-01-03 @ 21:47:19
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Lotta

Visst hoppas vi på ett toppen år det är vi alla värda puss o du lite fika kanske vi hinner me`:)

2008-01-04 @ 16:13:30

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback