Helg a la Carro



Oj oj oj vilken fullspäckad helg. Roligt som tusan. Började med en timmes badminton på lunchen i fredags....jäklar vad jag kämpa, tyvärr vann jag inte ändå...Kvällen fortsatte sen med födesledagsfirande med nära och kära efter som Syster ysters man F fyllde. Sen åkte jag direkt till Slakthuset för att se Velvet breeze spela. Det lät riktigt bra. Sen var det direkt hem för att lämna bilen och göra mig iiordning lite för att träffa upp Cecci och gänget på Mc Evans. Riktigt trevlig kväll som avslutades med en timme på Birgers dansgolv.

På lördagen åkte jag och Jennifer till stan för att hitta nåt snyggt till kvällen....jag misslyckades med det :( Fikade med Beckis, Astrid och Elin och sen drog jag mig hemåt för en skön pyssla om mig självdag innan kvällen. Målade naglar....fixa lite brun utan sol....sov och gjorde mig redo för kvällen som bestog utav fest hos Manne. Trevligt folk och rolig kväll. Vid 12 tiden gick vi till Birgers och dansa loss.

Så slutligen dagen idag....Träffade Irene, Beckis, Astrid, Raquel, Anton och Elin för brunch på George. Satt och slöade bort någon timme....skönt. Blev en kort sväng på stan oxå innan jag, Irene, Raquel och Anton styrde mot Gumsbacken. Var en sväng på Rusta och köpte mig en vattenkokare (köpte dessutom en ny tesil på stan idag så ikväll blir det te) Sen storhandlade vi på Willys innan vi svulla lite hamburgare på Max. Sen väl hemma har det bara blivit datorn och nu är det snart dags för de vanliga veckorutinerna igen....

Kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag snor några kort från dig sweetie :D Tack för i lördags. Kramar

2008-01-28 @ 10:59:23

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback