Jag försökte faktiskt...

...mend et gick inte att blogga igår kväll. Sitter nu här efter lunchen....dricker te och smälter maten. Det var hemmagjord pizza till lunch idag.....mumma :)

De senaste dagarna hafr jag faktiskt tagit det mest lugnt efter praktiken pga av den här j....a förkylningen. Riktigt trött på den nu. Blir ju anfådd när man äter bara för att man inte kan andas samtidigt som man tuggar!!!!!! I alla fall så har det varit sköööööna och lata kvällar hemma. Legat på soffan o läst skvallertidningar, tittat på tv och suttit framför datorn....självklart. I förrgår hjälpte jag Sandra lite oxå, det va roligt. Hon ville ha lite saker till en presentation så det blev lite logga, film, powerpoint mm.... I går hade jag tänkt tvätta, men jag sket i det helt enkelt för jag hade varken lust eller ork. Myste istället ner mig i soffan med tidningen som jag fick en prenumeration av Beckis i julklapp.....mkt bra julklapp :)

Ikväll blir nog inte allt för olik de tidigare kvällarna i veckan....vill ju bli frisk juh så man orkar massa kul i helgen. Nä nu är det åter till arbetet.....

Kram

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback