Jäkla mage...

Hmprf...sitter här och mår illa igen :( Hatar det! Hoppas det inte e nån släng av magsjuka för det orkar jag inte riktigt med.....men det går nog över...som jag brukar säga...finns ju inte någonting som aldrig löst sig :)

Annars har dagen varit bra. Haft en del att göra på praktiken så dagen har gått fort. Älskar när vi sitter i våra idéspånarmöten.....blir typ alltid hur kul som helst. När man väl har satt bollen i rullning kan man dra vad som helst, hur långt som helst... Efter praktiken åkte jag till stan för att träffa Irene. Hon hade shoppat massor så jag blev helt inspirerad av hennes impulsshopping. Det vill säga på en halvtimme hann jag köpa en present till F som fyller på fredag och ett par Jeans och 2 koftor till mig...mkt nöjd. Sorry Elin kunde inte hålla mig till Barcelonashoppingen....men nu ska jag inte handla något mer (håller fingrarna i kors i smyg) Efter det satte vi oss för en fike på George. Kul att träffa Irene igen, känns som det blir så lång tid mellan gångerna...inte bra.

Kvällen har spenderats i hemmets lugna (och då menar jag verkligen aplugna) vrå...

Pusselipuss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback