Jobb?

Sitter här framför datorn nu....alldeles för pigg för att gå och lägga mig tyvärr. Kan vara för att stenslockna på soffan i 2,5 timme förut....dålig planering av mig måste jag säga....hmprf...

I dag har dagen kännts sååååå lång, trots att solen faktiskt va framme nån timme på förmiddagen, men då satt man ju inne framför en dator så den fick man ju inte njuta så mkt av tyvärr. Sitter och jobbar med rätt rolig sak på praktiken, ny kund som ska ha en massa grejer så det är kul att spåna fram lite och skissa. Imorgon ska jag på en presentation på ett företag inför ett eventuellt jobb. Får se vad det blir. Han ville i alla fall presentera företaget och vad de gör så får vi se sen. Tror att detta jobb mest innebär projektledning och inte så mkt grafisk form så vi får se vad han säger imorgon. Jag vill ju gärna ha mycket grafisk form, men det är ett jobb och det är klart man e intresserad ska bli intressant :) Jag berättar mer när jag varit där.

Imorgon e det fredag :) Älskar helger!!!! Vad ska du göra?

Kram

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Kul att det händer lite på praktiken!

Postat av: Lotta

Håller med det är den som får en att stå ut i veckorna :)
blir julgransplundring imorgon fundera tom om vi ska ha fiskdamm m påse = mandarin karamellask och ballong var det inte så det såg ut el russinpaket:)
har du vägarna förbi så är du välkommen Kram

2008-01-11 @ 18:09:23

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback