Mat mat mat

Igår kväll va jag, Elin och Sandra hos Mia och Anders. Vi köpte med lite mat och satt och snackade bort några timmar. Mysigt. Efteråt gick jag, Sandrax 2 och Manne på krogen. Inte så mycket folk men en riktigt trevlig kväll.

Idag var det så mörkt heeeeela dan, trist...så jag bestämde mig för att ligga och dra mig i sängen länge. Det va riktigt skönt gick inte upp och fixade mig förrän kl va 14 och sen la jag mig på soffan istället.....helt segt...Sen var det dags att dra iväg till Beckis där vi skulle ha tjejmys. Det va jag, Elin, Raquel, Lilla Anton, Beckis, Sandra, Irene och minstingen Astrid. Tyvärr va inte Mia med idag men hon hade säkert mysigt med sin första riktiga dag som sambo med Anders... Grattis :)

Som vanligt när vi tjejer träffas är det mycket mat, lite mer mat och så avslutar vi med lite mat oxå....till det blev det lite öl och vin och så var det lite ost och kex. Vi va där hela kvällen och bara prata och prata. Riktigt mysigt, det vva länge sen vi samlades så där hemma hos Beckis. Kom hem strax innan ett och sen satt jag med Elin i telefon i en och en halv timme medan vi surfade runt på nätet. Bra att ha en vän som oxå har svårt att sova på nätterna så man har lite sällskap :) Det va lite julklapps utdelning oxå eftersom vi inte hunnit träffats alla under jul. Av Beckis fick jag en roller (hihi....fattar piken) och en prenumeration på Hänt bild :) Tack!!! Och av Raquel fick jag choklad och fint te...ska nog dricka det till frukosten imorgon. Luktade riktigt gott och jag e riktigt sugen:) Tack!!!

Här kommer lite bilder från kvällen


Kommentarer
Postat av: Teo

Det låter som du har haft en bra helg! Good for you!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback