Satan va smidig jag e...

...eller kanske inte...Ikväll har jag, Johan och Martina varit och bowlat. Kunde ha gott bättre men det göööööör inget :) Första "kastet" sträckte jag mig apmycke in the "little" ass.....hmprf....tränad och smidig som få, som sagt.... Sen var prestationen lite ojämn om jag säger så. Men en hel del strikear blev det ändå....*stolt*

Efter bowlingen tog jag mig halvt mörbultad hem till Mia, Anders, Kalle och Alma. Elin var där oxå. Hann slänga i mig en snabb kopp kaffe innan det bar iväg till Mc Donalds. Där mötte jag och Elin upp Irene. Hon hade jobbat. Satt och prata ett tag om allt och inget. Sen åkte jag hem och de andra till Elin.

Mkt bra dag idag. Har så mycket att vara glad över....jag vet har sagt det förr. Men jag är verkligen sååååå glad över alla människor jag har omkring mig. Puss på er alla!!! Både de jag träffar ofta och det jag inte hinner träffa så ofta. Luv ya!!!



Hmprf....fotografen mådde inte så bra idag ;)

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback