Sätter lite färg på tillvaron......och mitt hår

Har varit en riktigt skön dag idag. Efter lunchen idag så längtade jag så mkt efter Sandys kaffe så jag övertalade Susanne att följa med till stan och köpa lite kaffe på maten.....hon var dock inte allt för svårövertalad ;) Tog ju självklart en XL latte så den räckte ett tag. När jag kom hem började jag med mat och städning. Sen kom Jimmy förbi en sväng.

Nu sitter jag här med färg i håret och har precis haft en mysig stund i soffan med te och en baguette med brie o salami,,,,,riktigt gott. Blädrar mellan House på fyran och Carolina Gynning på femman. Säga vad man vill om henne, men en dag med henne skulle sällan bli långtråkig...  Om en stund ska jag tvätta ur färgen och sen hoppas jag på att kunna somna tidigt ikväll...men det återstår att se,,,

Hoppas ni oxå haft en bra dag. Kram

Kommentarer
Postat av: Kitty

såg också lite på Carolinas program, roligt!!! Ha ha!

2008-01-15 @ 23:31:16
Postat av: Agnieszka

Hoppas man snart får se bild på håret då!!!
kramar


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback