Strömavbrott och inställd bowling

Igår skyndade jag mig hem för att jag skulle iväg och Bowla med Teo, Lasse och Johan. Väl hemma hann jag precis äta innan allt bara blev mörkt. Tänkte att ljuset skulle komma tillbaka snart så jag satt lugnt i soffan och vänta, tills jag förstod att det bara var att tända en massa ljus. Det värsta va att jag ville ju fräscha till mig efter praktiken och med levande ljus på toaletten ser man inte allt för mycket och sminkningen blev något svår att genomföra...men, men, finns ju faktiskt värre saker. Sen blev jag hämtad och vi styrde mot Rosvalla och bowlingen......men där var det ju oxå kolsvart. Så det var bara att ta sig ner på väster där det fortfarande fanns el och så satte vi oss på George och fikade. Efteråt tog jag sällskap med Teo hem ch sen tog jag det bara lugnt hemma.

I går på dagen var jag, Matilda och Sussa på Österbergs tryckeri på lunchen. De hade lite öppet hus och visade lite nya saker de har, sen fick vi lite plocklunch. Det va riktigt trevligt.

Känns som jag behöver sova. Försov mig imorse :(  Mamma ringde och försökte förgäves få upp mig ur sängen, men jag somna så klart om och vaknade 8.25 (börjar 9.00) men jag har blivit riktigt snabb måste jag säga (stolt) för det var inte många minuter över nio jag kom till praktiken så arbetet hade i stort sett inte kommit igång. 

Ikväll borde jag ägna mig åt sömn, tvätt och städning.....men......hoppas på en fika med Irene istället.

Kram 

Kommentarer
Postat av: Sandra

tråkigt med inställd bowling de e ju kul

Postat av: Lilla jag

God fika var det.

2008-01-23 @ 19:20:58
URL: http://irenev.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback