tiden går fort...

...nu är det bara 3 veckor och 2 dagar kvar på praktiken. Hoppas verkligen att jag får bli kvar där sen, trivs så himla bra....de säger ju att de vill ha kvar mig så jag hoppas. Håll tummarna för min skull.

Tiden gick fort även idag, hade fullt upp hela förmiddagen och snart var det dags för lunch med Irene. Vi åt på Moas som ligger nära hamnen. Husmanskost blev det, kållåda med kokt potatis....låter kanske inte så gott, men det var det.

När jag kom hem tänkte jag fixa massa saker men när vädret är som det är blir jag så trött och somnade så klart på soffan. Men nu har jag i alla fall gjort en matlåda till imorgon och bakat lite bröd....så det får räcka för idag. Imorgon ska jag ju fika hos grannen, undrar hur det blir...

Kram och puss

Kommentarer
Postat av: Kitty

Håller tummarna!

Postat av: Jennifer

Det kommer gå jätte bra, lycka till! Kramar

2008-01-17 @ 22:56:03
URL: http://www.welma,.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback